SFO Rammer

SFO’en er aldersopdelt. Førskolebørn, 0. og 1. klasse holder til i den nederste del af den gamle indskolingsfløj. De har et stort fællesrum, der kan deles af en skydevæg. Rummet er ved hjælp af reoler og møbler indrettet sådan, at der er mange hyggekroge, hvor der kan leges med ridderborg, bilbaner, dukker eller Lego og lignende. Det er også her vi kan sidde og tegne, og det er her vi spiser. Ved siden af fællesrummet ligger vores køkken, der også er ramme for aktiviteter, og vores kreative værksted, hvor der er masser af muligheder for at lime, male, lave stofdyr, perleplader og andet. Desuden gør vi brug af to tilstødende klasserum, hvor vi blandt andet spiller skak.

2. og 3. klasse holder til i deres egen bygning, ca. 40 meter væk. Her er der mulighed for at hygge sig i de store sofaer, spille brætspil eller bare snakke. Vi spiller Just Dance eller FIFA, eller måske en dyst ved poolbordet. Der er også puderum og et kreativt værksted.

Begge børnegrupper kan om eftermiddagen også bruge skolens gymnastiksal og Hyllehøjhallen.